【佗B八個月】樂基兒照做瑜伽:每一件事都係有原因

    現年38歲嘅名模樂基兒(Gaile)依家懷孕8個月,日前佢喺社交網話自己有孕婦皮膚發癢嘅問題,為咗防止肚皮出現妊娠紋,佢亦努力搽潤膚油,做媽咪果然唔簡單!

    不時都會透過社交網同大家分享自己嘅近況。

    呢日Gaile再上載大肚孕照,照片中嘅佢肚大如籮,但依然做出瑜伽動作。

    佢以英文發長文講番嚟到孕期32週嘅感受,大致內容如下:「32週要逐漸放慢腳步,我可以睇到我腹部增長,仲大過3週前一倍。除咗一啲溫和嘅產前瑜伽課程,我減少所有鍛煉。我可以感覺到我嘅緊張情緒,開始變得激動,亦充滿興奮,好難用言語去形容我依家感受。」

    佢又話自己當然會擔心,因為懷孕期間可能會發生任何事情,特別自己係高齡產婦:「但我相信每一件事都係有原因,而我所能做嘅只係加倍注意,採取預防措施。如果孕婦對未發生嘅事承受壓力,咁係唔健康嘅。我選擇接受母性旅程嘅每一刻,無論係一日定一世。」加油呀Gaile!

    之前Coffee(林芊妤)佗B時亦有做運動同玩瑜珈(相關新聞:https://goo.gl/3rT9yY)。

    (綜合報道/IG/on.cc)

    SHARE