【被傳有喜後首公開現身】阿嬌:今日開始會…

     

     

    藝人鍾欣潼(阿嬌)早前被拍到穿著孕婦裝孖老公賴弘國出巡…

    有很多網民都想知道阿嬌是否已經造人成功。(相關新聞:https://goo.gl/neMiV4

    昨日她出席活動,這次是她傳有喜之後首次公開現身。

     

    談到今天是白色情人節,二人會如何度過?她說:「唔講咁多喇,每次一講佢就會花一筆錢,好煩,同埋我自己都唔係過節嘅人,講句『情人節快樂』咪得囉!(老公可能畀驚喜你?)佢唔會。」

    至於提到近日好姊妹蔡卓妍傳出婚訊一事,阿嬌說:「我唔信,因為佢依家個狀態好開心,冇必要結婚,咁佢之前都結過,最緊要開心就得。」

    身形發福的她還被記者笑言她現在幸福肥,她說:「今日開始減肥,會食少啲。(老公鍾意你有肉地?)我成日同佢講我要減肥,佢就會叫我唔好聽人哋講,話我都唔肥。同埋佢係好鍾意食嘢嘅人,會叫好多嘢食。(佢覺得你標準?)唉!依家有好多朋友都忍唔住message我話我肥得過份。(老公係咪覺得你有啲肉地好攬啲?)我嘅諗法係我喺佢旁邊肥啲就顯得佢瘦啲。」

    問到老公賴弘國有否拉她一起做運動?

    阿嬌自言十分懶:「佢有嘗試拉,但拉唔到,我好懶。不過結婚前都試過一齊做,但都係各自做,所以冇咩必要一齊做,依家先節食再做運動。」又笑言近日老公被指肥了,令他有些憤怒。

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc)

    SHARE