【罕有孖囡囡現身】袁彩雲︰如果佢想我都冇所謂

    袁彩雲(Fiona)今日帶同囡囡(Alycia)現身新城電台接受訪問,已移居加拿大生活的她,每年都會回港,今年特地帶同囡囡回來探望家人,她表示:「舊年我自己返,老公留喺當地就比較辛苦,要接佢返學放學加上唔識煮嘢食,所以今年就帶埋囡囡一齊返嚟。」

    每次回來都會順道接些主持或廣告工作,今次都不例外,由於有囡囡同行,Fiona稱特地安排囡囡稍後回無綫出席兒童節目:「我細個嗰陣都會好想喺現場睇兒童節目,所以特登安排Alycia去睇,佢知道後好開心,仲已經諗定到時點同哥哥姐姐打招呼。」

    問到女兒可曾看過媽媽以前主演的劇集?Fiona笑言:「佢未睇過,不過有睇過我以前參選嘅片段,仲問我係咪公主,點解會戴后冠?我話我係香港小姐,佢話第時都要做香港小姐。」會否鼓勵女兒日後入行?她說:「睇佢自己意願啦,如果佢想我都冇所謂,始終我喺呢行經歷過,係幾有趣嘅。」

    (apple daily)

    SHARE