【「龔水」終成CP即有情敵!?】《開心速遞》關係七國咁亂

    無綫劇集《愛.回家之開心速遞》中一班後生仔戲內戲外都老友鬼鬼,日前佢哋相約聚會,包括蘇韻姿、周嘉洛、吳偉豪、阮政峰、林凱恩、張明偉。

    不過蘇韻姿喺社交網搞笑留言話佢哋喺劇中嘅關係好似七國咁亂:「呢張枱啲關係好尷尬⋯⋯ 安仔同朱凌凌係BFF。Bonnie 係朱凌凌嘅ex,依家同安仔拍緊拖。George追過Bonnie,依家暗戀心如,但係同阿孝扮緊拍拖。心如同阿孝拍過拖,但係今次係第二次同朱凌凌扮拍拖。其實⋯大家都係想食免費五花腩啫!」

    媽!好亂呀!

    另外,前晚適逢3月14日的白色情人節,劇情終於有重大的進展,龔水線真真正正變成龔水戀喇!

    兩人在夜幕月色之下於噴水池邊相會,氣氛相當浪漫,若水向龔燁表白心中感受,講到明可以給對方一個機會來當她的男朋友,龔燁沈默片刻之後即以突襲式情深的一吻來回應若水,更表示:「三個字,我願意」令若水冧爆。兩人於今集甜蜜派糖真係睇到人隨時患上糖尿病㗎。

    而今集亦是呂慧儀宣布離婚後,首個若水的感情戲單元,粉絲都看得份外肉緊,也心痛她在戲裡如此甜蜜,現實生活中卻經歷婚變。

    張景淳與呂慧儀都分別有在他們的IG出post,除了多謝大家的支持之外,呂慧儀還放了一條短片,交代返若水同曹總 (劉一飛飾) 的關係。相信大家一定記得曹總同若水都曾經有過一段「霧水情緣」,曹總曾經心儀若水並追求過她,而若水亦覺得曹總是個好男人,曾考慮過接受對方。

    如今龔水戀正式展開,也代表着曹總失戀了,真係有人歡笑有人愁。呂慧儀的IG短片入面就影住若水行行下見到曹總出現,嚇了一跳,曹總一片痴心加驚喜咁同若水講:「我終於等到你喇!」但若水就表示:「你有無睇尋晚嗰集㗎?你唔好再等我喇,曹總。我覺得你應該去my TV Super度loop多幾次,清醒下,bye。」之後曹總唯有一臉落寞地跟若水說bye,好慘慘豬㗎,但成條片就好好笑。

    (綜合報道/IG)
    SHARE