【網民大讚仲係咁靚】佗B胡杏兒孖兩位前TVB當家花旦…

    正懷有豬B第二胎的胡杏兒剛拍完劇,但事業心重嘅杏兒又出發拍攝另一節目喇!

    分別係社交網facebook 及Instagram上載數張花絮相,原來最近佢同宣萱與陳慧珊(Flora),去了英國拍攝節目,令不少粉絲嘆回憶返晒黎,紛留言:「 衝上雲霄 + 流金歲月」,「阿Zoe 同埋 阿Belle,仲系咁正咁有型」。

    杏兒留言多謝Flora 及大隊帶她到英國利物浦,她們三人於Penny Lane留倩影,仲話好開心能夠與兩位前輩出遊感到榮幸,又指相信作為經典組合Beatles(披頭四樂隊)的粉絲絕對明白箇中原因,會好好珍惜這幾日的歡樂時光!

    胡杏兒與Flora於2003合作演台慶劇《衝上雲霄》,Flora飾演阿Belle,而胡杏兒飾演阿Zoe兩人有不少對手戲,兩人其後分別奪得無綫視后,與亦宣萱先後離開娘家外闖,今次難得再聚首拍節目。

    今次三人合體,不少網民留言希望她們3人再合作:「3個都係好戲之人,合作拍一套!」,「林峯回娘家了,妳們幾時也回歸啊!」

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道/singtao)

    SHARE