【雪卵後受不良反應影響】阿嬌:以前一日七餐,而家一日一餐

    藝人鍾欣潼(阿嬌)昨晚出席晚宴,有份參演以女子監獄為新戲題材的阿嬌,爆笑指拍攝「動作戲」時意外扯甩臨時演員的假髮:「都有啲打鬥戲,唔小心扯甩咗好好笑,因為個臨時演員都唔係戴得好工整,當時我本身係好眼瞓,一見到佢個假髮甩咗就好好笑!下一個Take再扯就好小心,唔可以太大力。」

    明顯見她清減不少,她大呻自上次出活動被指「幸福肥」…

    的起心肝節食減肥:「自己都覺肥咗,遲啲會做番Gym,我本身嘅食量驚人,依家減到一日一餐。(以前呢?一日七餐?)差唔多!同埋每餐都會食晒,個胃都大咗。(老公見你一日一餐會心痛?)佢都減,但比我食得健康,我好重口味。」

     

     

    講到好姊妹蔡卓妍(阿Sa)日前自爆準備「雪卵」(相關新聞:https://goo.gl/88KP77

    阿嬌都憶起之前進行雪卵時,因荷爾蒙失調肥了20磅:「隔日打針抽血好辛苦,每日叫護士嚟屋企打針。(阿Sa都好似話會咁做。)」

    「係呀!我見到(報導),係可以要求上門打針,但貴啲。(有咩心得同阿Sa講?)又冇咩,問祖兒(容祖兒)好啲,佢都冇肥到,因人而異睇體質,我雪完都要去做排毒、控制飲食。(阿Sa去雪卵係受你影響?)應該唔係,我都雪咗好耐。」

    相關新聞:【飽受雪卵後不良反應影響】阿嬌坦言:好辛苦!https://goo.gl/tkjdRW

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE