【準新抱原來係佢】夏雨就嚟做老爺!?

    藝人夏雨以電影製作公司執行董事身份,現身香港國際影視展舉行自家公司的電影發布會,席間介紹10部新戲。夏雨受訪時表示香港公司佔其中4部,今年亦會同一班新力軍合作:「上年有個『我要做導演』計劃,簽咗3個新導演、3個編劇,佢哋都籌備緊啲新Project即將開拍,依家係年輕人嘅世界,老鬼要退讓。(唔做導演?)冇做啦!(咁做演員?)會,啱我咪做,做咩唔參與?」

    他透露今年會參與一部自家製作的警匪網劇:「準備緊劇本,設計咗個角色好正!(仔仔黃奕晨會參演?)盡量安排一個角色畀佢,畀多啲機會佢練習吓。(會唔會搵埋佢女友Super Girls成員Cheronna做情侶檔?)有角色啱都冇所謂。」問到二人何時結婚?

     

    夏雨準新原來是一名歌手,來自Super Girls的Cheronna,好靚女啊!

    夏雨即笑話:「咁要問番佢哋啦!我真係唔知。(不聞不問?)唔問啦,都咁大個!應該結就結,順其自然。」

    講到新年期間舉家返加拿大,而Cheronna亦有同行,他指是刻意安排:「好難得一家人一齊去旅行,大家啲時間好難就,對上一次都唔知隔咗幾耐。(Cheronna融入家中?)一個後生女一齊去旅行。(當咗佢係未來新抱?)冇諗呢個問題,一切隨緣,佢哋嘅人生,佢哋決定,唔由得我去干預。」

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE