【「皇上」好扭計】鄭嘉穎:真係搞到人都癲

    藝人鄭嘉穎太太陳凱琳上月誕下「小嘉穎」鄭承悅,升呢做新手爸爸媽媽嘅佢哋就梗係又開心又興奮啦!

    早前嘉穎接受訪問大談初為人父的苦與樂,並以「皇上」來稱呼兒子!

    「佢啱啱出世一個月,現階段屋企好需要我,淨得太太真係搞唔掂,嗰個『皇上』好扭計,服待佢要快,慢就喊到七彩!我終於明白點解啲人話女人有產後抑鬱,我都想抑鬱,真係搞到人都癲,好難搞,拍戲簡單一百倍。(會不會再生?)你畀我過完呢關先,我都要定一定驚,依家出嚟都會擔心同心掛掛,我整個人生、心態同思維都唔同晒,小朋友排喺第一位,自己放到好後。」

    要「定驚」的他拍戲反而不擔心受傷:「冇得驚,上得台唔可以怯,怯親就輸。(唔想離港工作?)呢個階段係,如果三個月唔喺香港真係唔得,多多錢都賺唔到。」人生階段有所改變,工作模式亦隨之轉變:「依家工作上會有選擇性,唔會好似以前咁多,以前唔可以揀,因為要搵食、要生計。」

    嘉穎有份演出的電影《P風暴》,延續他在風暴系列的角色,飾演廉署調查主任,戲中有不少考體能的場口,除了在直升機上與林峯對打,還經常為保護證人而逃跑,而最難忘是要跑勻整個大球場,跑足全日:「由大球場外圍、辦公室、通道都跑過,未試過跑咁耐,真係跑馬拉松咁。」

    談到首次與林峯合作拍打戲,嘉穎坦言是個不錯回憶:「大家嘅身手仲喺度。(咁耐冇合作,仲有冇默契?)向來佢做佢,我做我,所以個默契冇改變。」

    (綜合報道/on.cc)

    SHARE