【暗示BB性別!?】大肚方媛終於PO相

    天王郭富城(城城)太太方媛依家佗緊第二胎,一直都好低調,甚少PO相。

    城城日前受訪時談到囡囡Chantelle即將做家姐,問有否預備禮物給BB?他說:「冇咁快,佢依家1歲半,我成日都有同佢講會做家姐,同埋佢依家講嘢好清晰,識講爸爸媽媽,我哋聽到都好冧。佢仲成個親善大使咁,識得飛吻同byebye。」

    大家一直都好好奇佢肚中BB嘅性別,而城城就避答:「吓,我未check喎,我唔會理佢。」更表示對生仔或生女都無所謂,只是想女兒有多個伴,他指因為Moka來自一孩之家,知道她的成長過程比較孤單,自己都希望小朋友可以有人陪,所以男女都無所謂。

    昨日方媛就喺社交網上載舉行Baby Shower嘅相,身穿花花低胸裙嘅佢大騷豐滿上圍,現場有唔少鮮花做布置。

    後面仲有一個寫住「Mum to be」字樣嘅裝飾,唔少網民大讚方媛佗B都依然Keep得好靚!

    睇背面完全唔似佗緊B!

    但有眼利網民指佢拎住枝藍色嘅棉花糖,因此估佢今胎可能係佗仔!

    雖然方媛只係上載單人照,未見老公城城身影,但城城都以有行動表示支持,張張相都畀Like,低調冧老婆,Sweet到爆!

    (綜合報道/on.cc)

    SHARE