【已經開始為囡囡…】謝安琪:好開心

    天后謝安琪(Kay)以高衩斜肩裙出席化妝品牌活動,她表示其實成家都不貪靚,自己都是工作需要才化妝,平時都是淡妝為主,問到老公張繼聰呢?

    她笑言:「你覺得佢貪靚咩?(佢成日操到咁大隻?)佢係鍾意鍛煉自己,都係為工作,都好佩服佢,佢追求男人健身嗰種紀律、好有目標嘅精神。(佢操幾耐?)每日都會練一至兩個鐘,可能每星期得一日休息一次,我自己都有做運動,但冇佢咁勤力。」

    問到他們可有一齊操人魚線、馬甲線?她笑言:「冇呀,我哋資歷差太遠,佢十幾歲就自學健身,仲會睇書研究,跟教練一齊操。(佢第日可以做教練?)不過我唔希望佢做我教練,因為太苛刻喇,佢對自己都好苛刻。」她亦謂仔仔都喜歡做運動,自己都會鼓勵身邊肥了的朋友或生BB後做運動收身,因為最快見效。

    而講到日前她與老公為囡囡慶祝兩歲生日,她表示:「係呀,我哋去咗啲親子餐廳度玩,同埋幾個BB朋友一齊玩,佢玩得好開心,我都開心。」

    問到開始為囡囡搵學校未?她表示:「有呀,我冇報好多間,但好開心報親嗰啲都有再面試。」

    另外,講到老闆麥浚龍話今年幫她開騷,她表示:「係呀。(會係幾時?)今年,但留番佢宣布。(紅館?)係呀。(你有咩準備功夫?)我好早開始做運動,心態都冇壓力。」

    (on.cc)

    SHARE