【吳綺莉再報警 消防都嚟埋】卓林覺得媽媽要睇醫生

    有指吳綺莉昨晚因懷疑油麻地某唐樓其中一個單位有人被反鎖屋內,擔心屋內有人遇害,因而報警求助,大批消防員趕至,此事件驚動大廈的兩層住戶,最後發現原來是虛驚一場,只好收隊。

    有傳媒聯絡卓林,她承認是媽媽報警,更坦言「都唔知佢(吳綺莉)想點。」她續說昨晚消防員突然逐家逐戶拍門了解,並問:「有冇聽到有人慘叫?」後來鎖定其單位,她才知悉是吳綺莉想借警方聯絡她。卓林說:「我都好尷尬,因為太辛苦警察同消防,仲影響埋鄰居同業主,真係唔好意思。」

    卓林直言媽媽一直未能接受「新抱」Andi,母女之間仍需要空間,二人已有兩星期沒有聯絡,但卓林就一直有與媽媽身邊好友聯絡。

    她說:「事發前幾個鐘先同一位auntie傾完電話,事後問佢咩事,佢都係完全唔知道,我覺得媽媽係需要睇醫生。」

    問會否想辦法修補母女關係?她說:「由頭到尾我都要求空間,之前我冇直接聯絡佢,可能佢發脾氣,但今次事件後,我都會覆佢短訊,唔想再刺激佢。」

    有傳媒就電吳綺莉,她指「沒回應。」

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / appledaily)

    SHARE