【龍鳳胎半嵗大 越大越可愛】畀網民笑貞子餵奶:護膚品都唔敢搽

    去年10月為老公誕下一對龍鳳胎,一對孖B轉眼將6個月大,媽媽今日在facebook上載新相,兩個BB坐在高凳上等開餐,兩人都笑容甜美。

    早前到西班牙出席碩士畢業禮,作爲新手媽媽的她產後首次離開孖B,所以下機回家即心急親親寶寶,長髮的蔡一鳳抱B餵奶,也顧不了儀態,變得披頭散髮,被取笑成「貞子餵奶」,她續說:「囝囝成日好熱情撲埋我磈面,搞到我連化妝品同護膚品都唔敢搽。」

    孖B樣貌似爹哋盛品儒,頭髮濃密是大孖是姐姐盛樂芙(Lov),光頭仔是細孖弟弟盛樂林(Lorin),蔡一鳳貼相fb留言:「兩位小豬,好似老闆咁,齊齊等開飯,就來6個月大,要食糊仔,媽咪做嘅一周餐單,他們都很享受。」

    名媛蔡一鳳早前在西班牙馬德里IE商學院獲頒建築設計與管理碩士,當時佗住兩個BB覺的她堅持了一年半,終於順利畢業,她坦言穿起畢業袍領取証書時甚是感動!

    蔡一鳳雖然係女強人,但升呢媽咪後,她家庭為重,把孖B放在第一位,凡事更親力親為。問到湊B趣事,她續說:「女仔長頭髮靚啲,男仔夏天就到剃一剃清爽啲。」

     

     

     

     

    (綜合報道 / appledaily)

    SHARE