【只要Jasper開心就夠】陳小春:不需要他贏在起跑線

    藝人陳小春仔仔Jasper自從拍完《爸爸去哪兒5》後,深得觀眾歡心,但小春想仔仔專注讀書,所以就拒絕好多演藝合作邀請,但係Jasper嘅表演細胞點樣都掩蓋唔到,今日佢就趁探爸爸班,一時技癢跳番兩Part。

    正在新加坡為演唱會綵排的陳小春,在排舞室練舞,Jasper就飛過去探爸爸,佢先係乖乖地喺旁邊睇住爸爸排演,手指不時隨音樂打拍子,節奏感甚強…

     

    後來見到陳小春和dancers跳舞,佢終於忍唔住起身,走到眾人面前做側手翻,仲「華麗轉身」,令網民驚艷。


    好多廣告商都希望同Jasper合作,但都遭小春拒絕:「他是時候收工,回去讀書,好好上學了。上次做節目只是誤打誤撞,我暫時不會讓他走這條路,先讀完書,以前我對兒子有很大期望,他出世前,別人問我想他將來做甚麼,我會說做醫生,可以救人,多好呀!但出世後我更想他做個好人,做醫生當然想,但不是說做就做到,要讀很多年書,我不需要他贏在起跑線,開心就夠,他口水多過茶,從早到晚不停說話,喜歡說話就繼續前進,繼續說話。」

     

     

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE