【而家好驚喜】薛家燕:之前瘦咗十幾磅

    後日(30號)是薛家燕生日,今日一眾電台DJ同事趁她回電台做節目的時候,舉行一個簡單的生日派對,令她好驚喜,她說:「真係好開心,本身諗住返嚟做節目,依家好驚喜。同事好有我心,我自己都忙到唔記得咗慶祝生日,同事們又買定蛋糕,又送禮物同香檳,仲知道我唔飲酒,送無酒精嘅香檳,真係好感激。」

    問到她的生日願望,除了希望電台節目更多聽眾支持外,她希望來年可以衝出香港,她說:「舊年我做咗紅館演唱會,今年我將會舉行巡迴演出,去好多地方,希望一切順利、成功。我希望Keep Fit成功,之前瘦咗十幾磅,依家有啲鬆懈,嚟緊我盡量keep番自己嘅身形。」


    她工作繁忙,連生日都要在工作中渡過,她說︰「今年同家人無乜慶祝節目,反而喺生日正日會做一件好有意義嘅事。我會參與一個由慈善團體舉辦,舉行幾場畀殘疾人士睇嘅電影。由於好有意義,所以我包咗場,請大家同一班殘疾人士一齊欣賞由黃秋生主演嘅電影。能夠喺生日做一件有意義嘅事,對我嚟講係好開心,亦好多謝我嘅fans一呼百應,個個都踴躍支持。」

     

     

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE