【成度閘落正林文龍頭頂】郭可盈:真係睇到都心痛

    林文龍近日跟黃翠如趕拍大台新劇《致所有愛過的人》,他昨晚在Instagram貼出頭部受傷照片,並留言:「很多年未試過拍戲受傷了,今天終於…..還好頭骨冇事不用留院!」

    相中看到大特寫他頭部受傷部位,留有很長的紅痕,但未見流血,算是不幸中的大幸。文龍貼出受傷照片,陳自瑤即問候:「take care!」

    網友則留言叫可盈呵番老公。

    《蘋果》今日聯絡文龍老婆郭可盈,她說:「文龍噚晚拍劇時,有一個動作場面,拍動作戲係會有一定危險性,佢要走過幾度閘,但可能落閘timing唔啱,人未完全走過,落得快咗,結果成度閘落正佢頭頂,係人為錯失。呢啲係無情力,好應吓。佢拍第一鏡係好順利,但拍第二鏡時就出事,佢7點幾拍完收工就去咗醫院睇醫生,照咗X光,幸好冇傷到頸同頭骨,傷口範圍都大,有損傷,但就唔使縫針,醫生有同佢洗傷口。」文龍看完醫生立即向老婆可盈報平安,但回家時可盈看到很大面積的傷口,她說:「真係睇到都心痛,多謝關心。」

    文龍昨晚頻呼傷口疼痛,可盈也非常肉赤,但文龍不欲影響拍攝進度,今早6時又往外景,據知還要拍攝飛車場面,可盈當然很擔心,她千叮萬囑文龍要小心拍攝。

    (apple daily)

    SHARE