【求婚成功】獲古巨基送裙褂!

    歌手古巨基(基仔)在昨晚(28日)播出最後一集「亂世兄弟古巨基 x 森美旅行團」中,基仔單拖上陣,訪問一位在日本居住的港男Andy,覓得日本未婚妻恭子的故事,訪問中,基仔同Andy和恭子作一次中日文化大交流、並探討異國聯婚等話題。

    提到文化差異,語言會否係最大的障礙時,基仔好奇問如果嗌交時大家會點?Andy話:「鬧交嘅時候好好笑㗎,鬧鬧吓講唔到,跟住拎個電話出嚟翻譯,再指畀佢睇:『呢個呀!』跟住就唔嬲,鬧唔到㗎喇!」基仔表示嗌交其實是爆發那一刻情緒,仲話:「我喺屋企都試吓同老婆咁樣嗌交先得,有咩閙寫出嚟。」

    Andy求婚成功,基仔就準備咗一套中式裙褂送給恭子,之後齊齊到東京鐵塔影裙褂照,基仔除了做客席攝影師,指導兩人表情同pose外,還化身人肉腳架,用手托住經典日劇《戀愛世紀》(Love Generation)中的水晶影相,十分落力。

    基仔笑言忍唔住要同古太講:「喂!古太,我哋都影吖。」最後基仔用電話同古太在東京鐵塔前selfie,大放閃光彈。基仔自認是個浪漫的人,鍾意諗小心思去留低回憶,將來可以回味。

    他說由認識古太開始,已經知道她是一個不喜歡影相的人,他說:「佢天生好唔鍾意影相,但近年喺我嘅薰陶同夾硬嚟之下,佢同我影好多selfie、合照去留念。我同佢講,將來老咗七、八十歲,有啲相揸喺手先至係可以好多回味,如果得三幾張冇嘢睇,所以依家要影多啲相呀。」

    (on.cc)

    SHARE