【同張寶兒影婚紗相?】袁偉豪:喺教堂做呢件事分外有感覺

    袁偉豪與張寶兒感情穩定,不時傳出婚訊,就算去到巴塞隆拿旅行都唔會偷懶。

    早前Ben就上載同Bowie喺當地海邊跑步嘅短片,一路跑得快嘅Ben都遷就番女友嘅步伐慢慢咁跑。

    跑完後,Ben仲喺海邊做引體上身,體能不輸同場嘅老外!

     

    袁偉豪與張寶兒在將軍澳出席無綫劇集《鐵探》記者會。

    問到去巴塞隆拿旅行可有順道拍攝婚紗照?

    他說:「其實今次係為《使徒行者》電影版去歐洲宣傳,趁有時間自己去巴塞隆拿玩兩日休息一下,影婚紗相就要搵人幫手先得,唔通自拍咩,你當我去睇景啦。」

    問到張寶兒將來影婚紗相會否選擇在巴塞隆拿?她說:「本身都鍾意歐洲,以前都喺英國讀書,都想佢睇吓。」問到會否揀好教堂準備結婚行禮?袁偉豪說:「隨心,不過,喺教堂做呢件事分外有感覺,會好莊嚴、感人。」

    是否已求婚?他說:「未,上次攞住嗰條係草嚟嘅,唔係戒指,呢樣嘢唔可以草草了事,再畀啲時間我,享受依家所有嘅嘢先,人哋個寶貝女嚟,求婚要係誠意嘅表達,再計劃吓。」張寶兒亦幫口說:「畀啲時間佢,唔係淨係結婚咁簡單,佢本身都有負擔。」

    袁偉豪與張寶兒在《鐵探》中飾演上司下屬,張寶兒說:「同場都係佢指揮我,我都只係答Yes,Sir!平時就冇咁順攤。」

    袁偉豪則透露平日他會說:「寶寶,你唔好咁啦。」

    講到收視,袁偉豪對劇集充滿信心,因有惠英紅與姜皓文等強勁演員坐陣。

    (綜合報道/on.cc)

    SHARE