【網民:係唔係有BB? 】43歲袁彩雲曬一家三口照肚凸凸

    43歲袁彩雲(Fiona)在2009年嫁給加拿大籍老公Anthony後在當地定居,2013年誕下女兒Alycia,一家三口過着幸福生活。

    雖然袁彩雲婚後淡出娛樂圈,不過隨着囡囡日漸成長,Fiona間中都返港探朋友,早前她更舉家返港探親,還與囡囡出席活動!

    做咗媽媽但都係咁Fit!

    今年是Fiona與老公Anthony結婚10周年,今日她在微博貼了一家三口去馬爾代夫旅行的相片,並留言:「我們的結婚10周紀念年旅程正式開始啟動!」

    不過在其中一張一家三口相片上,見穿上露臍裝的Fiona腹部微隆。

    有網民直接留言問她是否有了BB?Fiona回覆:「我看了這張相片,自己都以為有了BB,但肯定不是!」

    今日Fiona接受《蘋果》訪問,對於被誤會有BB,她笑說:「我已經封咗肚喇,唔單止有人喺微博問係咪有咗,有人仲問我係咪有咗4個月,好慘呀!之前我喺加拿大好努力咁鍛煉身體,啱啱返嚟香港都有啲成績,點知約咗好多朋友食飯,已經Keep唔到身型,真係好難keep!」

    而今次一家三口去旅行,她笑言食好住好更加難減。

    (綜合報道)

    SHARE