【做婦科檢查時發現…】樂瞳坦言擔心會導致不育

    樂瞳今日出席活動分享患病心聲,席間表示自12歲經期開始,每個月都飽受經痛影響,簡直痛不欲生!

    去年年中確診患上子宮內膜異位症(俗稱朱古力瘤)的她更自爆體內朱古力瘤有2.8cm大:「上年有朋友咁啱有咗BB,就同佢一齊去做婦科檢查發現,不過醫生就話可以唔使做手術住,依家係觀察期,定期隔幾個月番去覆診。」

    樂瞳指能透過活動呼籲女性們去正視經痛問題,並有需要及早求醫是非常有意義:「唔好怕醜,婦女病殺人於無形,媽咪同婆婆都有經痛,都唔知關唔關遺傳事。(呢個病最嚴重係會導致不育,會擔心?)當然,老人家恨抱孫,我自己都想生,但唔會依家,雖然醫生話個瘤同BB可以共存,但自己唔想。」

    講到最深刻的一次經痛,她說發生在去英國讀A-Level時期:「當時係借同學宿舍住,有日一齊出去買嘢食,有個男同學買完個漢堡包,我痛到嘔咗落佢個紙袋度,之後要兩個人一左一右扶我返去休息,仲搞到人哋成張床都係血,好尷尬!(當時有睇醫生?)冇,由細到大都係被灌輸一痛就食止痛藥,個個月都食,同埋盡忍。」

    續指經痛都有影響拍攝:「拍《平安谷》嗰陣係頂硬上,痛到坐喺度標冷汗,仲有次拍廣告之前為咗靚啲,飲排毒果汁,搞到寒上加寒係咁嘔,要延期拍攝。」

    離開TVB前拍攝最後作品《平安谷之詭谷傳說》,角色形象深入民心,成爲樂瞳的代表作之一。

     

     

     

     

     

    (facebook / 綜合報道 / on.cc)

    SHARE