【江若琳疑唔太滿意婚後生活】Oscar:直接叫我死好過

    藝人江若琳(Elanne)和老公蕭潤邦(Oscar)獲邀到中環海濱活動空間出席活動,Elanne在台上做瑜伽動作似模似樣,但Oscar明顯筋骨很硬,做一個單腳站立的動作都失平衡。Oscar笑言:「我幾廿年冇郁過喇!一嚟玩瑜伽就有最正嘅拍擋、靚景,仲有台下一家大細嘅家庭,又咁早起身,咁拉完幾下動作係鬆嘅,仲似為條筋唔用得喇。」

    Elanne笑謂:「咁佢可以原諒嘅,佢由頭到腳有二樓咁高嘛!」Oscar自爆畏高,可能本身怕玩機動遊戲,遠望摩天輪已經有點暈。

    問到當年拍拖有沒有玩機動遊戲?Elanne謂:「冇!未一齊玩過。」Oscar再表示最怕有離心力,日前兩日搭飛機飛去廈門,機程全程不停搖晃,令他驚到接近窒息,最終回程他決定「棄票」改乘陸路回港。

    身旁的Elanne謂:「以前我都唔驚,但因為佢太驚,搞到我都驚埋,佢捉到我好實,令我對氣流都有陰影。」Oscar承認就算有少少速度都不能忍受,事關有童年陰影,當年13歲時第一次玩海盜船,因應付不到那種離心力,最後要控制員急煞停海盜船,並要求即時落船,自此以後他就好怕離心力,非常瘀爆!

    Elanne坦言和老公在一起後,再沒有娛樂活動:「玩滑雪佢又話怕斷腳,潛水又話怕水,搭船就暈船浪,連搭火車都暈車浪,真係只可以留喺香港煎包,將來有小朋友就同小朋友去旅行,上天下海都唔得。」問到如果出高價,要求去玩「笨豬跳」可會心動?Oscar即言:「不如直接叫我死好過,醫藥費都唔夠醫,呢方面我唔會逞英雄。」

     

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE