【仔仔成個人唔同晒】森美:係好唔捨得

    森美今日以有機大使身份出席活動,第5年成為大使的森美指今年的主題是農夫以新方法種植有機食品,令有機食物大眾化,減低成本。

    森美奉行有機飲食多年,但多由太太負責烹調,他更大讚太太烹調滿分,他說:「通常老婆煮一次,教識helper,不過永遠唔會青出於藍,太太煮嘅最好味。」為保持健康身體,森美一家的飲食少鹽少糖,而無鹽無糖更是他的目標。

    森美的16歲兒子剛從英國放假回港3星期,森美十分不捨,他說:「係好唔捨得,佢返嚟3星期,晚晚喺我哋房瞓地,親密啲,傾偈傾到瞓着,佢成個人長大咗,佢話讀書用功咗,所以我覺得各方面嘅決定係冇錯。」

    森美更指現時一家人討論的話題離不開時事國情,會談到脫歐與文翠珊下台風波,森美深覺兒子到英國讀書後確實眼界大開。

    問到脫歐的話會否令他慳不少學費?森美說:「跌多啲先慳到,都係慳匯水,都要捱。」森美又爆兒子未拍拖,他笑指希望兒子快點初戀:「想佢識吓女仔。(想佢為港『爭光』?)我做唔到都想佢做到,了解唔同文化嘛。」

     

    (綜合報道)

    SHARE