【有樣嘢永遠超越唔到劉青雲】郭藹明:有時我聽到都會沮喪

    藝人郭藹明與老公劉青雲公認是圈中恩愛模範夫妻,除了和老公二人世界出動, 已經甚少在公開場合露面,但每逢現身都風采依然,身形和皮膚都保持在最佳狀態。

    藝人郭藹明在酒店出席護膚品活動,受訪時表示開始喜歡煮餸,故不時發掘新食譜,老公劉青雲則充當「白老鼠」試食。問到青雲對飲食可奄尖?她笑說:「一時時啦,有時都會嫌棄,佢會好老實講整得好食唔好食,有時我聽到都會沮喪,但佢會解釋番,希望我進步。」

    郭藹明又稱老公是食神,吃東西有獨特口味,她笑說:「好似佢鍾意食硬啲嘅麵,有次我煮多咗1至3秒,佢都食得出話腍咗喎,但係佢都會照食晒嘅。」但又澄清青雲不是對她要求特別高,只是他很喜歡吃東西,外出食飯也會品評一番。


    問到老公可拿手下廚?她笑說:「佢獨沽一味煎牛扒,牛扒就一定佢整,我超越唔到佢,情人節心型牛扒當然係交畀佢啦。」

    她又指不會煮東西去探老公班,怕阻礙他開工。講到護膚,郭藹明指有用過好的產品也會給老公用,更指對方開始有細紋,所以也會自覺乖乖護膚,她笑說:「以前拍拖就肯畀我幫佢做Facial,依家唔肯,怕我整蠱佢。」

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc)

    SHARE