【IG洩蜜同遊杜拜】被爆有新戀情已經見埋家長

    入行9年,曾經同幾個合作過嘅男星傳出緋聞,當中包括余文樂、林更新等,近日再傳出有新戀情,而呢一位男士咁啱都係同佢有合作關係,不過就唔係男演員,而係佢嘅私人英語老師!

    呢位年輕嘅英語老師同周冬雨都合作咗一段時間,上年10月周冬雨趁有空檔就嚟咗香港玩船P,英語老師嘅IG甫咗張同個女仔喺船上玩緊嘅相,不過張相就cut咗個頭冇樣,睇番周冬雨嘅IG,就會見到佢當日着嘅衫係同英語老師所甫嘅女仔打扮一模一樣。

    而去到今年大年初一,英語老師甫咗張同周冬雨喺屋企食飯嘅相,不過其他人全部遮晒樣,有指遮咗樣嘅人其實就係雙方嘅親人,暗示佢哋已經去到見家長嘅地步。

    而早兩日英語老師好大方咁甫出同周冬雨去咗杜拜玩嘅清晰合照,之後佢再喺動態時報甫咗張攬住個女仔嘅相,仲用靈魂伴侶嚟形容對方。

    雖然個女仔個樣畀公仔遮咗,但係從纖細嘅身形推斷,同周冬雨都有九成相似,而英語老師留言表示「One for the books(意想不到的事)」,有網民猜測佢哋開始轉高調似乎係想公開戀情。

    2016年參與了戀愛真人秀節目《我們相愛吧》,與余文樂開始了假想的戀愛生活,粉絲們暱稱為「宇宙CP」。

    周冬雨憑電影《七月與安生》成為第一個90後金馬影后。

    (綜合報道/on.cc)

    SHARE