【婚後愈嚟愈索!】沈卓盈:步入人生新嘅一頁

    沈卓盈(Jess)今日35歲牛一,這是她升呢人妻後首個生日,Jess在Instagram貼出birthday trip的相片,看來兩夫妻正出埠度假,她穿上白色一件頭泳衣,展示fit到漏的身材!

    Jess留言說:「生日啦,今年生日畀自已嘅獎勵就係盡情咁食多啲,之前為咗婚禮要保持最佳狀態,食多啖飯都唔敢,生日一於補番數,就放肆一日咁多啦。」相中看到Jess開心嬉水,這輯靚相不用問都知道是老公Calvin的視角。

    Jess成為幸福杜太後,變得越來越索,問到婚後首個生日會怎樣過?她今日接受《蘋果》電話訪問時說:「我哋去咗一個陽光與海灘嘅地方,今年係人生轉變最大嘅一年,能夠同自己愛嘅人,一個愛錫自己同珍惜自己嘅人結婚,步入人生新嘅一頁,係一件好開心同好幸福嘅事,自己都好感恩同珍惜,其實佢已經陪咗我去旅行,咁我覺得兩個人開開心心,簡簡單單食餐飯就得。至於生日願望,我希望健健康康,齊齊整整就好足夠。」

    SHARE