【即刻打畀寶兒講頂唔順】袁偉豪:有個心結

    藝人袁偉豪(Ben)現身電台接受鄭裕玲訪問,表示會分享無綫熱播劇《鐵探》的拍攝趣事。問到可有被鄭裕玲要求爆料?他笑笑口話:「都有。(例如你畀人跣?)自己跣自己就成日有,拍《鐵》要喺鬧市街頭飛奔咁跑,都真係跣低過,覺得唔開心,唔係演得最暢快、最全力,過程中要承受啲問題係會影響演出。」

    講到劇集中最大挑戰是勁減20磅,成功做到好瘦、好憔悴的感覺,Ben說:「諗起都好艱辛,最瘦嘅時候同中學時期一樣140磅,之後都未跌穿過呢個數字。」

    不過Ben竟然「回味」當時身形,兼自嘲好變態:「到煞科嗰日我照鏡,見到自己真係進入到水準位,眼凸之餘,塊面瘦到啲牙都開始哨出嚟咁,睇到覺得好興奮!呢個就係想要嘅效果,但無奈已經煞咗科,如果有多3個星期準備,視覺效果會更加震撼!」

    問到女友張寶兒(Bowie)見瘦到皮包骨的他,可有心痛?Ben指女友唔驚,全程都睇住自己,又透露曾試過着住焗汗衫去清水灣跑步,跑到半路驚見白影覺暈:「即刻打畀Bowie同佢講頂唔順,話要行返嚟,叫佢整定啲番薯急救。(點解要咁辛苦?)係我對工作有個心結,希望可以嘗試多方面嘅發展,下次想增肥,增肥樂趣大啲、方法又多啲!」

    (on.cc)

    SHARE