【三角戀?】自爆入行前已冧爆湯洛雯:我祝福佢同羅天宇

    他今日出席活動,宣傳日本新旅遊點,被大會封為旅遊達人的他,表示每年都會玩一次快閃旅行:「之前去日本都係臨時問幾個Friend得唔得閒,佢哋OK就立即訂機票,搭車時再Book酒店,東京玩咗4日,使咗一萬蚊以下,但日本冇異地情緣,反而上次同個麻甩佬去韓國,就識旅館啲女工作人員,佢哋帶我哋參觀梨花大學,同啲韓妹都聯絡咗幾個月。」

     

    問藝人丁子朗可會主動追求心儀對象?

     

     

    他坦言要視乎對方是否值得他出擊:「如果失敗咗好樣衰嘛!值得我追嘅女仔,唔使身材行先,但要靚,心地善良。」他自爆未入行前已鍾情湯洛雯,視她為女神…

     

    「我入行後識咗佢,有搵佢影合照,我都讚佢好靚,但女神只可遠觀。(試吓追嘛?)佢唔方便喎。(湯洛雯話自己單身喎!)」

    「但佢同羅天宇去拍《3日2夜》,睇啲報道同相,佢哋好Sweet喎!(唔敢同羅天宇拗手瓜?)唔敢,佢係師兄,我祝福佢哋。」

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc)

    SHARE