【原來好姊妹下個月就生】張美妮多謝佢一直陪自己大肚

    藝人張美妮上年年尾宣佈有喜,現時懷孕近八個月。

    兩人的預產期相差僅一個月,她們同樣都是懷B女,所以每次相約見面,總有講不完的佗女經,眼見孕肚越來越大,即將「卸貨」,兩位孕媽都珍惜見面,並會拍照紀念她們大肚的日子。

    她們日前相約high tea,兩人都胃口大開,鹹甜點都吃光。

    已有一女的張嘉兒,她的預產期在下個月,由於上胎是順產,今次也會等胎動就入院生產。

    至於張美妮就怕痛,她選擇剖腹,6月預產期的張美妮也揀好日子迎接囡囡。

    張美妮是首任媽咪,她感激好姊妹:「多謝嘉兒由我有孕到而家,不停提我畀貼士我,佢食乜我就跟住食,始終佢係有經驗,佢又分享咗好多湊B貼士畀我。」

    二人從未婚到一齊做人妻和媽咪,張嘉兒說:「大家一齊進入人生唔同階段,我知道佢都佗女,戥佢開心呀,以後兩個BB女就可以有伴。」張嘉兒和張美妮一齊「指腹為姊妹」,再在此祝兩位靚媽順利誕下寶寶呀!

     

     

     

     

    (綜合報道 / ig / appledaily)

    SHARE