【好珍惜今次機會】感激古天樂:緊張到早餐都食唔落

    一直在TVB拍攝各類型不同的電視劇和綜藝節目,直到最近有份正經參演一套大製作電影,他飾演接受行賄的電訊公司職員,還跟廖啟智做對手戲。

    一向擅長搞笑的TVB以藝人黃建東(東東)坦言心情很戰戰兢兢,但仍很珍惜此演出機會:「自己唔多機會拍電影,知道有得拍即刻做足功課,去咗幾間電訊公司觀察職員講說話嘅方法,同埋工作狀態,我好鍾意睇智叔演戲,所以當日同佢做對手戲,我緊張到早餐都食唔落,感受到智叔一舉手一投足都有戲,真係袋咗好多錢落袋!」

    東東坦言可以有這個寶貴的演出機會,要感謝演藝人協會會長古天樂的推薦去試鏡:「會長一直好希望可以幫助唔同演員增加工作機會,又肯幫助新人,作為一個電視演員,可以拍電影好難得。」

    善心爆棚的古天樂之前不但幫助很多前輩度過難關,身爲會長的他仍提携不少後輩獲得演出機會,使香港演藝圈發展更蓬勃更多元化,不少人都希望他下届繼續連任。

     

     

     

     

     

    (綜合報道/facebook)

     

     

    SHARE