【蕭正楠唔記得結婚周年紀念】黃翠如:原本我都…

    藝人黃翠如與歌手趙慧珊(Aka)出席手袋活動,兩人更有份設計手袋圖案,盡顯藝術天分。

    翠如稱兩人是有線的舊同事,但未有合作過,Aka大讚對方:「以前已經好鍾意翠如,覺得佢好靚,當年佢仲同我哋一班新主播上過一堂,教我哋做主播應該要點。」翠如反問她自己教的東西有沒有一樣是有用,Aka尷尬表示忘記了翠如說過甚麼。

    講到設計手袋,翠如坦言是第一次,覺得很好玩,前一天通宵完成:「我以前好鍾意通宵畫畫,因為冇人騷擾,尋日唐詩詠上嚟我屋企,幫我畫咗蕉同葉。」

    翠如指有興趣到英國短期遊學進修藝術:「我上年已經話去,但都係冇去到。(係咪要問過老公蕭正楠?)要問佢。不過佢對畫畫係冇概念,連畫條直線都唔得,寫字好似小朋友咁,同佢講藝術係對牛彈琴,如果同佢一齊去英國,佢會對shopping嘅興趣大過畫畫。」

    另外,今個月是翠如與蕭正楠的結婚一周年,翠如笑言日前才提醒對方:「我諗佢真係唔記得。結婚周年嗰日佢會同阿廉(曹永廉)喺美國,我話咁你同佢過囉,原本我都想跟埋過去,但撞正當地有個好勁嘅音樂節,好難買機票,所以就冇去,可能延遲慶祝。」

     

     

     

     

    (on.cc)

     

     

     

     

    SHARE