【重提喪父】袁偉豪:自己咬實牙關,老竇都死埋

    藝員袁偉豪與蔡思貝在葵芳為無綫劇集《鐵探》宣傳,劇集首集錄得7天跨平台總收視29.5點,更是2018年以來黃金時段劇集首集收視冠軍。袁偉豪講到首集收視報捷,他說:「好開心,第一集已經咁好,劇集比《BB來了》高少少,係好嘅開始。」

    蔡思貝指劇集出街後,無論香港與內地觀眾也有正面反應:「有好多Feedback都好感動,有網民私訊我話為以前鬧過我講聲對唔住,自己努力有人睇到,好感動。」

    而袁偉豪近日被網民指合照後極速「變臉」,被網民批評扮大牌,他解釋說:「唔係工作情況,自己都想低調,唔記得係咩事,可能嗰日太攰、影完相個表情有少少變,加上環境有啲混亂,想影完就即刻離開。好多唔認識嘅人去斷定我人格,其實唔係咩大不了嘅事。今日收到嗰個網民嘅私訊,話明白我嘅出發點,唔好將負能量放大就好。」(相關新聞:https://bit.ly/2I5zZxL)

    他自言EQ也有高低,心情不好的時候看見負評也感到不舒服:「有人唔鍾意自己,都冇辦法,話袁偉豪唔識演戲,又話唔鍾意袁偉豪喺《鐵探》入面,拍嗰陣自己都咬實牙關,老竇都死埋,第三日已經開工,有一少撮人唔鍾意咪唔好睇囉,我係以我嘅工作支持屋企人,支持喜歡我嘅觀眾,你有你嘅睇法,我亦都繼續自己嘅生活。」

    對於惠英紅提議劇集33點男演員行「股惑」,袁偉豪笑說:「依家昇華到咁,睇情況啦,我選香港香港先生嗰陣條泳褲邊都好幼㗎。」

     

     

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE