【休息日不休息】呂慧儀:老闆號召,秘書隨傳即到

    《愛.回家之開心速遞》「熊若水」呂慧儀上月9日宣布與黃文迪離婚,經歷情傷後已經重新投入工作,仲擔起照顧仔仔黃柏翹(Anton)嘅工作,當正阿仔係老闆咁,佢就做秘書隨傳隨到,不過就似乎相當Enjoy,行程排足全日都唔嫌攰!

    佢喺Instagram公開一日行程,湊完Anton返學,佢仲有時間去行山、扮靚、搵朋友唱K娛樂,又tag住「做自己想做的事 做自己應該做的事 休息日不休息」,單親靚媽真係唔易做呀!

    佢留言:「雖然在我live裡(裏)留言問我要不要陪老闆的蟹粉皮們,一個全能嘅秘書就係,可以早上招呼老闆返學,然後做點運動例如行山,跟手找找老朋友洗洗身上中了的奬金,見見牙醫做做例行檢查,再去扮吓靚攪(搞)攪(搞)指甲,接著(着)找些舊朋友傾傾工作,跟住去練吓歌順便做live,回家正好老闆又得閒了就做書本閱讀專員,然後老闆聊著聊著(着)睡了再跟好朋友吃宵夜,再收拾好老闆明天要用的東西,最後自己睡前上網看看。所以告訴你們,老闆號召,秘書隨傳即到。」

    而黃文迪自從發出離婚聲明後,Instagram已經變咗私人!

    (IG/on.cc)

    SHARE