【眼腫腫】菊梓喬突發文:下一輩子我要做個男生…

    歌手菊梓喬(Hana)入行以來都宣稱單身,仲話連追求者都冇,好似真係Dry到爆!

    唔知係咪因為呢兩日落雨,令Hana有啲空虛寂寞凍,所以就喺社交網分享咗張素顏相並留言:「下一輩子我要做個男生,好好保護我愛的人,這輩子生了在女生的身體上,惟有希望有人好好保護我⋯」

    佢仲話覺得自己似男仔多啲,自言有想要保護嘅人,並指:「重擔由我來撐。」更大爆細個入女廁會畀人誤會係男仔添!

    粉絲見到偶像咁講,紛紛留言話要一輩子守護Hana,真係有心!仲有粉絲發現Hana眼腫腫,疑似喊過嚟,即留言關心偶像係咪有心事。

     

    除咗呢個發文,Hana仲喺限時動態表示:「不奢求…不妄想…心甘了…已再沒有任何顧慮…」之後更分享咗首英文歌,係Billie Eilish嘅《I love you》,首歌內容係講分手後女仔希望復合嘅心情,歌詞當中有「I can’t escape the way, I love you. I don’t want to, but I love you.(我沒法逃離,我愛你。我也不想這樣,但我愛你。)」,似乎有啲耐人尋味,唔通係「分手總要在雨天」?

     

     

     

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE