【超搞笑】18年後仲恭喜楊思琦成爲港姐冠軍

    藝人楊思琦錄影無綫節目《流行經典50年》,她表示是首次上這個節目,自己都很期待,會唱許美靜的歌,問是否聲沙沙?

     

    她說:「就係囉,每次要唱歌時就沙聲,早一兩日綵排時就好啲。(怕唔怕影響演出?)希望唔好大影響啦。(緊張?)又開心又緊張,因為爸爸媽媽同個女都會嚟,囡囡仲好雀躍話要嚟。」

    她笑言囡囡一直以為她是歌手:「佢開頭唔知我係香港小姐,大個之後就知,因為有啲auntie同佢講。(佢有冇話第時都想選?)佢成日介紹啲同學仔話媽咪係香港小姐,我就話好耐之前啦,係18年前啦,真係嚇死人!」

    楊思琦 女兒的圖片搜尋結果

    「同埋我個女之前先睇番我攞獎條片,就恭喜我,我未試過隔咗十幾年後先有人恭喜我,同埋上年佢睇港姐,問我係咪要出場,所以佢好搞笑。」

    問可會培育囡囡將來選港姐?她表示:「又唔會刻意,如果佢鍾意又有勇氣都會鼓勵佢,但唔會特登訓練佢跟住呢條路嚟行。(佢會佢會攞啲后冠玩具玩?)佢鍾意揸槍多啲,哈哈。」

     

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE