【多謝祖兒阿嬌關智斌】阿Sa:一個食住蕉、一個食住橙

    藝人蔡卓妍(阿Sa)現身金像獎慶功派對,對於失落影后寶座未有失望,反指整晚頒獎禮氣氛很好,覺得一班新電影人很努力:「聽佢哋講用咗一個月時間綵排,中間係冇人缺席。(因為主席爾冬陞話缺席者會列入黑名單!)哈哈……好似主席嘅作風。」

    阿Sa表示賽前已經看完影后的入圍作品,直言出爐影后曾美慧孜獲獎電影的角色非常難掌握,另方面亦很喜歡張靜初在電影《無雙》中的演出,所以一早認為自己勝算不大:「我覺得《三夫》套戲唔止係睇嘅程度,佢真係演得好好,靜初都演得好好,就算對手係周潤發同郭富城,佢都可以喺裏面突圍而出,真係非常困難,仲要佢角色出場唔多,但已經令人難忘。」更指對完成頒獎禮鬆一口氣。

    問男朋友石恆聰可有安慰?她說:「唔需要,因為場內收唔到電話,都完咗場之後收到幾百個message,大多數都係容祖兒、關智斌同阿嬌(鍾欣潼),佢哋一路睇住電視一路同我打氣,一個食住蕉、一個食住橙好搞笑,好感恩一路以來都有好多好錫我嘅朋友,有好嘅際遇,相信之後上天一路會畀好多機會我。」

    (on.cc)

    SHARE