【王祖藍囡囡似足李亞男】Coffee囝囝搞喊吳日言囡囡超搞笑

林芊妤(Coffee)和吳日言(Yan)分別於去年10月及11月誕下兒子及女兒。

兩位媽媽不時都會在社交網分享湊B生活;作為瑜伽導師,Coffee由生B到產後修身過程,更吸引不少阿媽兵團關注,而Yan和Coffee則不時會相約聚會,交流湊仔心得。

日前Yan在社交網上載了幾張相,原來Yan和老公約了Coffee兩公婆食飯,她更留言踢爆Coffee已有再生B念頭。

Yan說:「大家個寶寶都5、6個月了,時間真係過得好快,我們居然商量幾時生下一個,哈哈,我老了,老公也沒有給我私人時間,你同志榮努力!」

而Coffee的囝囝則相當活躍,見到Yan囡囡Beatrice更不懂憐香惜玉,出手掩着Beatrice嘴仔,結局整喊Beatrice要媽咪呵番。

另外,王祖藍日前在IG貼上戴口罩相,表示難得完成工作,卻因為病倒不能接近女兒。

佢呢日再於IG上載了囡囡坐在搖籃的短片,老婆李亞男拿着書本,聲演不同的動物聲,BB女開心「呀呀叫」講BB話,祖藍留言:「有冇人識翻譯?」

然後又hashtag寫「#我未病好 #可遠觀而不可褻玩焉 #今天天氣很好 #大家要好好享受連假最後一天 」原來祖藍仍未痊癒,只能遠距離望着女兒。有網民見到之後就大讚囡囡細細個已經有大長腿,睇嚟似足媽媽李亞男呀!

(apple daily)

SHARE