【坦言最鍾意同靚靚嗌大交】張智霖:輸贏唔重要

    藝人張智霖(Chilam)日前接受「香港開電視」主持植詠珊訪問,雖然Chilam和老婆袁詠儀(靚靚)經常公開互窒,但卻是公認的恩愛夫妻。

    說到夫妻相處之道,Chilam直言最鍾意同靚靚有磨擦:「磨擦係應該要出現嘅,唔磨擦又有咩意思呢?嗌大交我就最鍾意,通常邊個嗌贏?」

    「贏輸唔重要,碰撞吓,火花四濺完,咪又去食Pancake囉!哈哈!(唔會有隔夜仇?)擺過夜咁嚴重?今日苦難今日受咪算囉!」

    講到靚靚鍾意食Pancake,他笑言:「可能佢血緣、家族係外國人都唔定!」

     

    Chilam至今仍遵守對太太承諾,每個星期都要一起吃Pancake,被網民大讚絕世好男人。(相關新聞:https://bit.ly/2WXGVAD

    他又自言口味比較傳統:「我鍾意飲茶,鍾意蝦餃、燒賣!所以對佢咁鍾情一樣嘢,我都覺得好匪夷所思!」

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道)

     

    SHARE