【《開心速遞》紅咗】晒靚靚大肚寫真:辛苦太太

    早前宣布太太再佗B仔,並將於6月踏入預產期,日前佢哋帶同大仔莫朗翹(Keanu)出動影大肚家庭寫真,相中見Keith攬實太太又錫巨肚,Keanu則在旁擺出趣怪Pose,畫面相當溫馨!

    Keith表示雖然上一次都有影過大肚相,但就笑言今次多咗大仔Keanu係一大考驗:「每次我想同老婆影合照嗰陣,阿仔都會嚟搞住晒,又要扮超人,又唔畀我錫媽咪,所以最後係佢錫媽咪,我就錫BB啦!」

    雖然BB仲未出世,但原來好旺爸爸,帶挈爸爸喺處境劇《愛.回家之開心速遞》中「王朝」一角為人認識長做長有之餘…

    更連踩五套劇,包括《唐人街》、《大醬園》、《極道怪咖》、《降魔的2.0》以及將開拍嘅新劇,而音樂上更獲睇中一手策劃籌備新歌,加上登台商演接唔停,認真「父憑子貴」。

    講到太太佗B情況,Keith透露太太上胎被迫開刀,故今次希望如願能夠順產…

    「上次大仔因為轉唔到身,所以37周嗰陣就要開刀,今胎好彩已經開始轉身,希望順順利利可以順產,不過就辛苦太太,因為BB轉身後胎位高咗會頂住,所以呢段時間我都幾忙都好,都會盡量抽時間照顧佢同大仔,幫手分擔家頭細務。」

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / facebook / on.cc)

    SHARE