【大家幫幫手】陳庭欣IG求助

    陳庭欣昨天晚上在IG發貼求助,指自己所養的月輪鸚鵡Shabushabu意外走失,她留言指:「Shabushabu受驚飛走了!出街籠從車頂掉在地上,受驚飛走。」Shabushabu特徵明顯,白頭、粉藍色身及長尾。

    陳庭欣指當時大約中午12點,事發時身處九龍塘達之路往城市大學方向,找尋半日,終於在晚上7點在城大方潤華樓天台發現Shabushabu,不過陳庭欣嘗試引誘Shabushabu返回身邊,但不成功,亦令Shabushabu再次受驚飛走,往香島中學及桃苑方向飛去。

    陳庭欣回覆傳媒表示:「仲未搵到呀,雖然入黑有難度,不過都盡力去搵,希望佢平安返嚟喇!」她又呼籲,如果有人見到Shabushabu,可以致電94776226聯絡她家人。

    剛剛又再發文:「急尋!月輪鸚鵡 – Shabushabu
    重酬:1萬
    地區:九龍塘 – 達之路 / 又一城/又一居
    走失日期:4月25日
    走失時間:1200
    最後見到時間:1900 – 城大方潤華樓天台 (嘗試佢番埋我身,不成功!再次受驚飛向旁邊 「香島中學+桃苑」方向)
    如見相中鸚鵡,請馬上聯絡:94776226 (陳生)
    品種:月輪鸚鵡 – 白頭,粉藍色身,長尾 📌Update (10:05): 時間07:40: 在地圖上4(樹上)發現佢 – 因為有隻麻鷹搵到佢,拎佢從樹頂上飛出往箭嘴方向,不見影蹤 📌Update(00:24): 地圖上1 (樹上)+2 (樹上)+3 (天台) 係今日下午Shabu 停留嘅位置。最後大慨7點左右往紅色箭嘴方向飛走,之後不見影蹤!
    明早5:30am大家如有空,請求大家到現場幫忙!感激萬分!」

    希望快啲搵到啦!

    (apple daily)

    SHARE