【兩公婆童顔係咁嚟】49嵗陳浩民公開臉部微調過程

    好多明星做了微調或整容就收得好密,有些變臉後更信誓旦旦自稱純天然無添加,相較圈中「馬騮精」陳浩民就顯然率直得多,竟然打住肉毒桿菌針影相。

     

    49歲的陳浩民早前同33歲任服裝設計師太太蔣麗莎參加美容療程,浩民打肉毒桿菌豐額減紋,浩民說:「我想改善高低眉嘅問題,做artist除咗演得、唱得,仲要睇得,而家醫美咁流行,我唔做咪好蝕底,哈哈!」不介意打針影相?他說﹕「我覺得整個過程幾得意,就叫老婆幫我揸機影相,冇諗過大家咁大反應。」

    坊間坦承做過微調整容的明星少之又少,為何敢認?陳浩民說﹕「時代唔同啦,而家醫學美容好普遍,呢啲療程好多人都做過啦!」對於曾有單打肉毒桿菌奪命報導,他表示不擔心﹕「所以要認真選擇有口碑、有信譽嘅公司囉!唔可以亂咁去試。」

    蔣麗莎下嫁陳浩民後誕下一子三女,但外貌、身材從未走樣,是受老公貪靚所影響嗎?她說﹕「唔關我事,佢成日都會出鏡!點都要keep啦!所以經常都會去做facial,哈哈!」

    原來兩公婆都駐顔有術,怪不得經常保留童顔氣質,真的令人羡慕啊!

     

    (綜合報道)
    SHARE