【不過羅天宇就…】湯洛雯笑笑口有花收

    湯洛雯(靚湯)和羅天宇分手一年多,早前獲無綫「牽紅線」,安排二人一齊到挪威拍攝旅遊節目《3日2夜》。

    不少網民都叫兩人「不如復合」,但靚湯似乎心意已決,出發前被問兩人關係?靚湯說:「好明顯就係好朋友關係,如果我同佢仲有啲咩關係,就唔會嚟呢個Trip。」

    但羅天宇就尷尷尬尬地說:「係㗎咩?或者要收收埋埋。」

    羅天宇一講到靚湯就笑晒口,似乎只是「襄王有夢」?

    而下周一便是靚湯的32歲生日,連日已有慶祝活動,似乎仍未有前男友羅天宇一份。靚湯在IG Story上載與一班好朋友為她預祝生日的開心片段,見她穿上一件紅色bling bling裙,非常搶鏡。

    不過重點係,同場有男有女,靚湯雖然畀女仔Friends圍到實,不過「外圍」嘅男性好友外形都唔差,唔知有冇機會呢?

    而今次慶生,靚湯收到一束靚靚鮮花,有紅酒飲又有Cake食,靚湯表示許了一個好長的生日願望,未知是否希望快點找到真命天子,佢自己都話好感恩有呢班好友喺自己身邊呀!

     

    (綜合報道)

    SHARE