【53歲Keep得超好】李麗珍︰人哋話好容易復發,唔敢回望

    李麗珍、陳炳銓(Danny)、Error成員何啟華與黃奕晨,今日於香港仔拍攝ViuTV處境劇《娛樂風雲》,珍妹相隔多年再拍電視劇,53歲的她無論皮膚跟身形均狀態大勇,她說:「要一直keep,因為上鏡更肥,唔可以畀自己咁肥!之前操得好勁,會用3個鐘健身,而家減至半個鐘,其實開始減時有120幾磅,都有節食,而家減到100磅多啲,就係成日畀人話我肥,所以先減,個個都想保持苗條身形同童顏,難得瘦咗我唔想再肥番,夏天太肥會覺得好論盡,瘦啲靚啲,自己都開心啲。」

    問到又靚又瘦的她可有追求者?珍妹說:「冇喎!唔覺!而家比較投入工作,做嘢就唔會去諗其他嘢。」提到是否跟潘源良的一段情傷得太深,還未準備接受新戀情?她即說:「我唔記得咗㗎嘞!你再提我又復發(情緒病),唔好呀!唔可以諗,再提唔擔保會復發㗎,人哋話好容易復發,千祈唔好,而家向前看,唔敢回望,唔准回望。」

    會希望盡快有新戀情嗎?珍妹說:「希望啦!不過有新工作我都好開心,新工作咪係新戀情囉。」劇中珍妹與何啟華演母子戀,問她現實又可會接受?她說:「姊弟戀都可以接受,母子戀真的冇諗過,不過爺孫戀都有,母子戀都有可能啦!」

    另外,Danny被問到之前跟女友李佳芯在街頭截的士被拒載,他謂當日因各有工作未能揸車載女友,平常出入也會做「柴可夫」,他更笑言跟女友出街被拍已是平常事。

    (apple daily)

    SHARE