【邊個代替黃心穎角色?】陳煒:應該係6月開始重拍《法證先鋒IV》

    陳煒、關禮傑、王賢誌、文凱玲及張學潤等今日到石門為新戲《婚姻的童話?》進行開鏡拜神儀式,煒哥將於戲中以性感泳裝示人,更與小鮮肉阮頌揚有激情戲。煒哥表示泳裝由張學潤準備,坦言對自己身材有信心:「都性感架,要睇到嘅都會睇到,而家都有開始做下運動。」她笑指現實中沒有小鮮肉追求,於是在戲中嘗試。問煒哥可會接受如吳業坤這個類型的小鮮肉追求?她笑謂:「坤哥可以喎,佢最近有腹肌,唱歌又好聽,又識O氹人,但係再細啲變咗湊仔就唔好啦。」

    談到電視劇《法證先鋒IV》因「安心偷食」事件要重拍,煒哥亦要參與其中:「應該係6月份開始,我牽涉嘅場口唔多,因為本身同心穎嘅對手戲都唔多,多數係探班嘅時候見到。」

    她認為重拍不會浪費心機,假如劇集未能播出,反而更浪費:「補拍係最好嘅解決方法,我知道有啲場會改咗,但係故事上有冇改動就唔清楚,我亦都唔知道邊個代替心穎嘅角色。」早前有一段疑似煒哥的錄音流出,煒哥說:「大家都知嗰個唔係我,把聲完全唔似,不過我冇搵條聲係邊個,真假嘅嘢唔使去考究。」

    而最近因「安心偷食」事件,張學潤在專欄影射圈中姊妹花搶人夫的事,張學潤受訪時強調不會透露當事人是誰:「我只係將朋友嘅經歷講出嚟,大家都知道我唔使博見報,有朋友話唔關我事唔需要我伸張正義,但係我認為that’s what friends are for。我加拿大嗰位朋友多謝我,為佢抒發多年來嘅一啖氣,廿幾年朋友咁樣已經好值得,其他人講乜都唔重要。」

    至於卸任東華主席的王賢誌,於戲中與文凱玲飾演夫婦,他說:「我哋冇乜親密鏡頭,不過有嗌交戲。現實中我都係講道理嘅,但係我嗌交唔可以帶過第二日,無謂大家唔揪唔睬,而家都一把年紀啦,唔係後生仔嗰啲耍花槍。」問到校園墮樓事件的跟進,王賢誌表示雖然已卸任東華主席一職,但了解獨立調查小組仍然在調查中:「我唔可以成日問住,咁樣會影響佢哋工作,但係我會一路跟進。」

    SHARE