【網民叫快啲拉埋天窗】何廣沛朱晨麗PO片:畀次機會我

    前港姐朱晨麗(朱朱)同何廣沛緋聞傳出多時,雖然曾被拍得互餵蛋糕、雨中漫步,似足拍拖咁,但兩人都否認戀情,不過今日何廣沛就突然喺網上叫對方「畀次機會」佢呀!

    朱朱喺Instagram上載一段片,片中主角何廣沛被打格,佢充滿感情求「復合」:「你畀次機會我呀!」

    朱朱就好冷淡回應:「唔畀!」男方就好激動:「點解呀?我好好㗎喎!」朱朱就留言:「當你唔鍾意一個人嘅時候,可以選擇咁樣做!」而陳煒都忍唔住留言:「比(畀)次機會佢啦」

    另一邊廂,何廣沛喺同一時間上載男友視角片段,佢話:「我唔鍾意你,我Blur咗你!」再留言:「愛既(嘅)反面就係恨,反轉豬肚就係朱晨麗」

    兩人公然耍花槍,網民都話「快啲拉埋天窗啦」、「真係冧到痹」、「明明就係好鍾意」、「黐線咩,公開撒狗糧好飽啊!」

    其實佢哋最近再合拍無綫劇《大醬園》,飾演一對歡喜冤家,大結局有親密場面,何廣沛錫伊人面豬添,唔知喺現實中幾時修成正果呢?

     

     

    (IG/on.cc)

    SHARE