【心痛細仔】洪天明:生女係好開心

    藝人洪天明今早單拖現身山頂參加慈善活動,他表示太太周家蔚原先都答應出席,但因細仔JT發高燒至40多度,所以要留在家中照顧仔仔。

    難得於拍戲當中抽3日休息時間回港的他大呻心痛:「幫唔到佢啲咩,前日返嚟、今日就要再走,一走就去到7月初,都會心掛掛!佢之前生日係我第一次冇同佢過,返嚟都有補祝食飯,小朋友最緊要都係禮物!本身驚佢有手足口病,就隔離咗佢。(要入院?)睇咗醫生,有食退燒藥控制。」

    問到可有收看太太主持的新節目《友枱VIP》,他笑笑口話未睇:「遲啲先睇,(收視)好似都OK,批評吓佢做成點。」續透露已跟無綫完約有半年時間,都希望稍後可以再合作:「想一年拍一部戲,可以有多啲時間喺香港,同TVB保持良好關係。(傾咗約?)暫時未傾。依家同緊兩個細佬(洪天祥、洪天照)、老豆一齊拍戲,都希望遲啲有一部戲係可以再合作得長時間啲。(唔叫太太?)唔啦,佢煮吓嘢食就得。」

    講到太太想追B女,天明坦言兩個小朋友剛剛好,第三個就考慮當中:「生女係好開心,自己、老豆都想要個女,希望細佬快啲結婚幫手,但如果再要生,就會搵醫生幫手做人工。」

    (on.cc)

    SHARE