【坦言面對緊嚴重打擊】車婉婉:BBQ似乎患上…

    藝人車婉婉誕下囝囝BBQ後,雖然要花好多時間心思照顧BBQ,但事業心重嘅佢亦堅持工作。

    不過近日忙於拍攝新劇《大醬園》嘅佢,少咗時間照顧囝囝之餘,同時間家中嘅工人姐姐亦突然要回鄉,令佢坦言受到嚴重打擊…

    車婉婉喺社交網上載出一家三口與工人姐姐合照,並留言:「其實Q氏家中最近面對嚴重打擊。在Q MaMa拍劇拍到如火如荼,Q PaPa又教水教到甩皮之際,湊大BBQ嘅姐姐突然因為家中有事要離開回鄉。」

    一家三口與工人姐姐合照

    她續說:「相中就是她臨行前的合照,仔細睇真BBQ一副懵然不知嘅面孔背後,就係Q MaMa笑中含涙的Goodbye…..她走了以後,這幾天Q MaMa就成個傻婆咁,而BBQ先也似乎患上Separation anxiety(分離焦慮症)症狀…」

     

    「尤其午睡醒來一直哭,好像好可憐的周圍望,輾轉反側…. 好彩呢兩日Q MaMa咁啱唔使返工,可以安撫BBQ先生,咁搞法我可能要帶埋佢一齊返大醬園先掂。」

     

     

     

     

    (綜合報道)

    SHARE