【老公貼心送上驚喜】王君馨話唔會順產

    無綫劇集《鐵探》演員王君馨到銅鑼灣宣傳,講到她昨日33歲生日,她指早前已與老公在香港歎Spa慶祝,到生日早上返到屋企,老公亦繼續送上窩心驚喜!

    她說:「開完工20幾個鐘之後,朝早6點幾返到屋企就見到好大束花,仲準備咗啲食物放喺雪櫃,好窩心。」

    而近日忙於拍攝劇集《唐人街》的她,透露昨日開工時整傷腳趾公,她說:「拍攝吊威吔戲嗰陣,自己驚撻傷尾龍骨,結果整傷咗左腳腳趾公,都會去睇脊醫,因為之後都好多大打戲要拍。」

    王君馨又指好姊妹鍾嘉欣帶同女兒Kelly為她慶祝生日好sweet!蛋糕是Kelly妹妹揀給君馨姐姐,好sweet啊!

    好姊妹鍾嘉欣

    她說:「我同老公都好開心見到身邊朋友嘅小朋友慢慢長大,好似我哋慢慢準備緊個心,去迎接呢啲嘢,令到我唔會咁驚,但係到時我都一定唔會自然分娩,拍埋預計一、兩年之後啦,都唔係咁急嘅。」

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc)

    SHARE