【試用五日已經好好多!】劉小慧分享簡易紓緩濕疹方法

    劉小慧於14歲出道,當年以清純形象打入巿場,更有「學生情人」之稱,當年佢同湯寶如及黎瑞恩係「寶麗金小花」。

    儘管劉小慧當年未去到天后級之位,但佢形象正面,憑清純可愛形象風靡萬千少男,不過喺97年嫁畀蘇志威後淡出娛樂圈。


    先後誕下兩名千金君蕎同靖珺。

    劉小慧婚後專心相夫教女,間唔中先會參與演藝工作,好似做吓演唱會嘉賓呀咁,但主力係做全職蘇太。

    不過佢最近終於「出山」,喺Facebook開Live同網民分享各種生活小貼士!

    頻頻開Live,同大家分享美食、煮餸竅門等等,講下自己嘅經驗同心得。

    小慧希望可以幫到人,傳遞正能量,得到家人與好多朋友支持!

    呢次佢就同大家分享一個紓緩濕疹方法,希望可以幫到受困擾嘅朋友。小慧就話呢個方法只需要用簡單食材,喺屋企都可以整到,佢已用此方法幫到不少患了濕疹的朋友。

    佢先喺FB PO咗前後對比圖,留言話:「圖中對手係同一個朋友,佢用左我推介既方法,無藥性,無化學物質下,一個星期好翻好多!」

    終於開估係咩法寶!原來係「蛋黃油」,又名「卵子油」,即係用猛火將蛋黃炒出油,當作藥油之用。小慧話:「呢個絕對唔係偏方,係我一位好勁嘅中醫師教我,我一直都無呢個問題,所以冇乜機會試,但醫師話老一輩嘅老人家都會知,只係老人家唔會上網,所以就冇咁多人講。」

    小慧介紹「蛋黃油」畀患有濕疹的好友Carmen試用,5日就已經得以舒緩,Carmen話試用第一次,功效已經立即可見,即時止癢之餘,也讓原本抓破的皮膚傷口火速埋口。雖然至今濕疹未完全痊癒,但手臂位置的情況已經減輕好多,因關節位置經常屈曲,相信需花較長時間。小慧說:「平時類固醇藥膏只能夠1日2次,又唔可以連用超過一星期,但蛋黃油可以一有需要就用。」

    咁蛋黃油點樣喺屋企整?其實好容易,老公蘇志威仲「素顏」入鏡幫手煮!首先預備已經烚熟嘅雞蛋,只用蛋黃唔要蛋白~

    利用猛火在不銹鋼鑊,不用落油,直接將蛋黃下鑊,她用5隻做示範,如果有需要的人可加至20隻,不停高溫加熱,用鑊剷擠壓,就算炒燶都無問題。

    透過不停循環擠壓和翻,慢慢就會炒出大堆油,待冷卻後就可入樽備用。方法好簡單,不過最麻煩的係炒的時候會釋出大量油煙,一定要關開抽油煙機,但為了皮膚好,少少油煙並不是大問題。

    小慧表示這個方法又便宜又有功效,建議大家可以從手部小小地方開始試,見到冇敏感,就可以喺面部嘗試。小慧更鼓勵大家試完之後將照片傳給她看,看看成果如何。

    想睇小慧親身分享?即Click呢到!

    (綜合報道/FB)

    SHARE