【老公會偷用自己護膚品】苟芸慧爆岑麗香B仔似…

    藝人苟芸慧出席護膚品牌活動,她笑言因害怕變成黃面婆而勤於保養美白…

    「啲人話結咗婚就會變黃面婆,拍戲期間更加要美白,老公都鍾意我比較白雪雪,佢話咁樣有福氣。(會唔會同老公一齊護膚?)」

    「佢成日偷用我啲護膚品,其實佢好貪靚㗎!有時佢賽完車皮膚曬傷咗就會偷偷地用我啲嘢幫自己靚仔啲,不過我都欣賞佢而家嘅健康膚色。」

    最近苟姑娘中港兩邊走,忙於在佛山拍攝網劇《快樂520》,她表示劇中角色富有挑戰性:「劇入面我要跳舞唱歌,同埋面對一啲新嘅對手,對我而言,係今年好大嘅挑戰。」

    早前她與「處女黨」一班姊妹聚會,亦有去探岑麗香仔仔:「之前睇相覺得似香香,但見真人就似爸爸多啲…」

    「不過好難講,BB每日都變緊,希望佢健健康康,大個係個靚仔。我去到都有抱佢,好緊張,嗰時BB一個幾月仲好軟腍腍,但種感覺好開心興奮。(你係唔係契媽?)佢好似冇講到,不過係唔係契媽都好,都會盡力照顧呢個小朋友。」

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc)

     

     

    SHARE