【醫生曾指好難有BB】Coffee六個月仔仔體重已經達…

    林芊妤(Coffee)和王君馨 (Grace)出席活動,二人跟導師做瑜伽動作。

    對於早前劇集《鐵探》情節中,Grace被強姦的戲份,她說:「冇強姦,大家追落去就明白㗎喇,場戲原本係毛毛雨,但為咗更加慘情,所以啲雨加大咗。」

    問到老公有否收看?她笑說:「佢平時會陪我睇電視,而家我要拍劇,所以佢應該冇睇。」她又透露年底將與老公歐遊,享受一下二人世界。

    Grace大讚Coffee生完咖啡仔之後,身形依然好fit!

     

    Coffee說以前拍劇的時候都令身體好差,子宮亦有毛病,連醫生都說自己很難懷孕,但經過兩三年的休息,很快就有好消息了!

    Coffee透露仔仔現時六個月大,但體重已達22磅,而這個體重是九個月大BB的體重。身旁的Grace就笑指很像舉啞鈴。

    Coffee表示幸運地仔仔夠高大,配合到體重,像他爸爸一樣。

    現時Coffee一家三口很幸福,Coffee亦很享受與仔仔相處的時間!
    (綜合報道)

     

    SHARE