【愈佗愈靚】大肚張美妮:雖然話過懷孕後期應該…

    去年12月宣佈為髮型屋老闆老公黃偉強(KK Wong)成功陀B的張美妮,預產期於下月。

    「卸貨」在即的張美妮仍保持更新社交網站,早前更晒出靚靚大肚寫真!

    昨晚她貼了一張母親節蛋糕照,她留言說:「以往食生日蛋糕就食得多,但係收母親節蛋糕禮物就真係第一次吖!感覺係窩心嘅!」

    蛋糕上插着寫上「Happy Mother’s Day」的牌子,雖然BB未出世,但張美妮已率先慶祝。

    有不少孕婦在「卸貨」前都要為自己和BB的健康好好戒口,張美妮也不例外,她寫道:「雖然話過懷孕後期應該要減少食甜嘢,但係望住個咁靚嘅蛋糕又點忍得住吖!食咗先算啦~haha! yum yum.」相中的張美妮仍然面尖尖又皮膚白滑,如果看不到她的巨肚,難以相信她下月便要「卸貨」做媽媽呢!

    不過網民討論的重點,卻是指張美妮愈佗愈靚,讚她是最仙氣的孕婦!

    (綜合報道)

    SHARE